فرمانده انتظامی تاکستان خبر داد:
فرمانده انتظامی تاکستان گفت: باند سارقان احشام با تلاش پلیس در این شهرستان شناسایی و منهدم شد
کد خبر: ۶۱۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 28 May 2018

منهدم شدن باند سارقان احشام در شهرستان تاکستان/کشف یک کیلو 500 گرم هرویین در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،سرهنگ رسول فراهانی با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در بخش هایی از این شهرستان، کارگروهی برای کشف سرقتها در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی تاکستان اضافه کرد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت های مضاعف و مراقبت های نامحسوس، ماموران موفق به کشف سرنخ هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی های لازم چند سارق حرفه ای را در یکی از استان ها شناسایی کردند.


وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پنج نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به سه فقره سرقت احشام در سطح شهرستان تاکستان اعتراف کردند و در این خصوص 120 راس دام از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ فراهانی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک کیلو 500 گرم هرویین در قزوین

در خبری دیگر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین از دستگیری یک سوداگر مرگ همراه با یک کیلو و 500 گرم هرویین در استان خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین حین گشت زنی های خود به یک دستگاه خودروی ریو مشکوک و آنرا متوقف کردند و مقدار مواد یاد شده را از این خودرو کشف کردند.

به گفته وی،متهم پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار