دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سه کارخانه و واحد تولیدی عظیم ظرف یک سال در شهرستان نمین احداث می‌شود.
کد خبر: ۶۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 12 July 2015

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کارخانه بزرگ گسترش تایر سبلان با مشارکت ایدرو، ‌سازمان گسترش صنایع اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: احداث کارخانه آرتاویل تایر با ظرفیت شغلی 2 هزار و 500 نفر و با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان و 50 میلیون دلار تسهیلات ارزی در زمینی به مساحت 50 هکتار به طور ضربتی ظرف یک سال احداث می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: همچنین قرار است، کارخانه عظیم و پیشرفته متانول با ظرفیت شغلی 500 نفر توسط شرکت آرتا پلاست و نیز خط جدید تولید ام‌.دی‌.اف توسط این شرکت ظرف زمانی حداکثر یک سال اجرایی و عملیاتی شود.

پیرموذن تصریح کرد: در رایزنی‌هایی که با مسئولان کشوری داشتیم، به استاندار اردبیل و به بنده قول دادند تا به سرعت زمینه همکاری‌های لازم برای عملیاتی شدن این کارخانه فراهم آید.

وی یادآور شد: راه‌اندازی این مجموعه‌های تولیدی و صنعتی می‌تواند بخشی از محرومیت‌های مناطق مرکزی استان را به ویژه شهرستان نمین را فراهم آورده و امکان ایجاد اشتغال برای اهالی این منطقه و شهرهای همجوار را به وجود آورد.

این نماینده مجلس ادامه داد: اجرایی شدن این پروژه‌ها قطعاً فرصت استثنایی را فراهم خواهد آورد تا امکان بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت شهرک‌های صنعتی و خصوصی شکل گرفته در نمین برای سهولت سرمایه‌گذاران به وجود آورد.

پیرموذن رویکرد دولت و مسئولان استانی را در رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جامعه حمایت جدی از سرمایه‌گذاران به ویژه در حوزه صنعت و رونق واحدهای معدنی اعلام کرد و گفت: در دو سال اخیر دولت تدبیر و امید با تصویب قوانین و مقررات سعی کرده تا در این زمینه شرایط مطلوب‌تری را برای حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار