معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: سرفصل‌هاي مددکاری اسلامی تهیه شده و تمرکز این گروه تبلیغی در قم است كه الگويي موفق محسوب می‌شود و امیدواریم در سراسر کشور اجرا شود.
کد خبر: ۶۰۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 10 May 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد ظهر امروز در همایش بزرگ مبلغان که در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: مبلغان با حمایت کمیته امداد امام خمینی استان قم مشغول فعالیت هستند و در بین خانواده‌ها حضور پیدا می‌کنند که از آثار آن حل مشکلات است.

وی خاطرنشان کرد: سرفصل‌های مددکاری اسلامی تهیه شده و تمرکز این گروه تبلیغی در قم است که الگویی موفق محسوب می‌شود و امیدواریم در سراسر کشور اجرا شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ورود به آسیب‌های اجتماعی از رویکردهای اصلی دفتر تبلیغات اسلامی بوده است گفت: جهش خوبی در این بخش شاهد بودیم و از ثمرات آن تشکیل گروه‌های مختلف در زمینه پیشگیری از اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های کارگاهی، تربیت مربی و متخصص برای مبلغان برگزار شده و به فراخور تعهد فعالیت‌ها آغاز شده است. بیش از هزار و 500 مشاوره با استقرار تیم‌هایی از طلاب دارای رشته‌های مرتبط با روانشناسی در حواشی شهر و فرهنگسراها ارائه شد.

روستاآزاد با اشاره به نقش مبلغان و ائمه جماعات در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: باید باور داشت مبلغان و حوزویان می‌توانند در این بخش ایفای نقش داشته باشد البته این نگاه به گسترش نیاز دارد.

وی با اشاره به خباثت غربی‌ها، آمریکایی‌ها و توطئه‌های آنها در زمینه ترویج یأس و ناامیدی گفت: رهبری به طور مرتب در این زمینه هشدار می‌دهند بنابراین روحانیون باید بالاترین تلاش را در ارتقا و تقویت امید داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار