آیت الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید تقلید خطاب به مسوولان هلال احمر گفت: گر در رسانه‌ها برنامه ای را اجرا کنید، که مردم را برای مقابله با حوادث مهیا کنید، بسیار مفید است.
کد خبر: ۶۰۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 10 May 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای جمعیت هلال احمر، ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اشاره به موقعیت هلال احمر در امداد و نجات، گفت: عزیزانی که در این جایگاه قرار دارند، خود را برای کمک به مردم آماده کرده‌اند، بسیار ارزشمند هستند، زیرا سطح روزگار بگونه ای است که هیچگاه از حوادث خالی نیست و مردم به کمک احتیاج دارند.

این مرجع تقلید با اشاره به برخی روایات بیان کرد: خداوند مردمانی دارد، که خود را برای کمک به مردم آماده کرده‌اند، شما در این جایگاه هستید که خود را آماده کمک به مردم کرده‌اید، قدم و کار شما بسیار ارزشمند است، زیرا در اسلام نیت اعمال بسیار مهم است و شما نیت کمک به مردم دارید که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به موضوع عاقبت اعمال، اضافه کرد: هرکسی خوبی کند، آن خوبی‌ها به خود او باز می گردد، و چون کار شما رفع مشکل و ایجاد شادمانی در مردم است، بسیار ارزشمند است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به کسانی که در درگاه خداوند محبوب هستند، اظهار کرد:هرکس نسبت به مردم فایده ای برساند، به همان مقدار نزد خداوند از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به مردم، ادامه داد: اگر در رسانه‌ها برنامه ای را اجرا کنید، که مردم را برای مقابله با حوادث مهیا کنید، بسیار مفید است، باید افرادی مانند شما آماده باشند، تا مشکل مردم را حل کنند، این کار باید فرهنگ سازی شود، تا مردم با کار و فعالیت شما آشنا شوند.

وی با اشاره به موضوع مسلمانان میانمار، گفت: در هرجایی اتفاقی بیفتد، ما باید بیدار باشیم، مردم دو دسته‌اند، با مسلمان هستند که برادر دینی شما هستند، ویا مسلمان نیستند، که به عنوان یک انسان وظیفه کمک به آن‌ها را داریم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت محبت به مردم، اظهار کرد: باید در دل شما، محبت ولطف نسبت به مردم وجود داشته باشد، ما از شغل هر کس به روحیات آن‌ها پی می‌بریم، اینکه شما در بین تمام شغل‌های دنیا این کار را انتخاب کرده‌اید، مشخص می‌کند که از روحیه بالایی برخوردار هستید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار