مدیر دفتر ایمنی شرکت برق همدان از ثبت ۱۶ حادثه مردمی برق در استان همدان خبر داد و گفت: پارسال ۴ نفر در حوادث برق استان همدان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۶۰۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 06 May 2018
مدیر دفتر ایمنی شرکت برق همدان از ثبت ۱۶ حادثه مردمی برق در استان همدان خبر داد و گفت: پارسال ۴ نفر در حوادث برق استان همدان جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر، ایرج والی‌زاده  در مراسم روز کارگر و صنعت آب و برق با بیان اینکه سال گذشته برای نخستین بار برنامه عملیاتی ایمنی تدوین و تصویب شد، گفت: توسط کمیته عالی ایمنی شرکت در سال گذشته ۸ جلسه ایمنی برگزار و ۸۲ مصوبه امضا شد.

وی بابیان اینکه ۲۵ میلیون تومان کارت سبز به افراد ایمن‌کار پرداخت شد، گفت: سال گذشته برای ۲۴۵ نفر کارت سبز و برای ۱۵ نفر کارت قرمز ایمن کار صادر شد.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۴۴۹ نقطه مشکل دار در حریم شبکه فشار ضعیف برق دراستان همدان رفع شده است، افزود: یک هزار و ۹۷۸ نقطه آسیب پذیر نیز شناسایی و رفع شده است.

والی‌زاده با اشاره به انجام بیش از ۷ هزار بازدید از اکیپ‌های عملیاتی برق طی یکسال گذشته؛ عنوان کرد: پارسال هیچ گونه حادثه درون سازمانی رخ نداد، اما ۳ مورد حادثه برون سازمانی برق گزارش شد که در این راستا پیمانکاران باید دقت بیشتری داشته باشند.

وی از ثبت ۱۶ حادثه مردمی خبر داد و با بیان اینکه در حوادث برق استان همدان ۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر مجروح شدند، گفت: توجه به حوادث در بخش مردمی نیازمند فرهنگ سازی است و باید وقت بیشتری را به امور اموزشی در این خصوص اختصاص داد.

وی از عضویت دفتر ایمنی شرکت برق همدان در ۸ کمیته فعال شرکت توانیر خبرداد و یادآور شد: طی سال گذشته بازدید‌های مستمری از انبار‌های سرپوشیده شرکت برق انجام و موارد ایمنی تذکر داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار