در مسابقات قهرمانی کشور رقم خورد؛
دبیر هیئت کبدی استان قم از ناکامی تیم کبدی جوانان قم در صعود به مرحله دوم مسابقات جوانان کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 01 May 2018

به گزارش تابناک قم،محمدرضا رجایی اظهار داشت: تیم کبدی سالنی استان قم در مسابقات جوانان کشور در سنندج شرکت کرد و پس از قرار گرفتن در گروهی ۳ تیمی در این مسابقات با پذیرش ۲ شکست نتوانست راهی مرحله دوم شود و به کار خود در این مسابقات پایان داد.

وی افزود: اولین مسابقه تیم کبدی قم در کردستان برابر تیم قدرتمند همدان برگزار شد که این مسابقه با پیروزی ۳ بر ۳۴ تیم همدان پایان یافت و در دومین مسابقه در یک رقابت نزدیک، قم ۴۷ بر ۱ برابر آذربایجان غربی نتیجه را واگذار کرد.

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: با توجه به این که قم در گروهی ۳ تیمی قرار داشت با همین ۲ مسابقه به کار خود پایان داد در حالی که با کسب یک پیروزی نیز می‌توانست به مرحله دون صعود کند با این حال قرعه برخورد با تیم‌های قدرتمندتر از خود، سبب حذف تیم کبدی قم شد.

رجایی بیان داشت: پس از پایان مسابقات جوانان پسر کشور در سنندج، تیم‌های بخش دختران وارد این مسابقات می‌شوند و تیم کبدی دختران استان قم نیز در این مسابقات حضور دارد و به دنبال ارائه عملکرد فنی مناسب و شایان توجه در این مسابقات است.

وی عنوان کرد: امسال، سال پرکاری برای کبدی استان قم است و پیش از این یک کبدی کار قمی نیز همراه با تیم ملی سرکل کبدی ایران به مسابقات جهانی استرالیا اعزام شده بود و در هفته‌های پایانی سال نیز شاهد حضور یک نماینده از قم در مسابقات کبدی باشگاه‌های آسیا بودیم و این نشانگر پویایی رشته مدال آور کبدی در استان قم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار