روابط عمومی سازمان حفاظت از محیط زیست خوزستان گفت: تلاش و پیگیری سازمان محافظت از محیط زیست خوزستان و دستگاه‌های ذیربط، شکارچی پلنگ ایرانی در دهدز دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 01 May 2018

شهریار عسکری اظهار کرد: با تلاش و پیگیری سازمان محافظت از محیط زیست خوزستان و دستگاه‌های ذیربط، شکارچی پلنگ ایرانی در دهدز دستگیر شد.

وی افزود: مدتی قبل، یک فرد روستایی در شهرستان دهدز از توابع ایذه، یک قلاده پلنگ ایرانی را شکار کرده بود که یگان محافظت از محیط زیست پس از پیگیری‌های به عمل آمده امروز موفق به دستگیری این فرد شدند.

وی گفت: این شکارچی پس از شکار یک قلاده پلنگ ایرانی، قصد فروش پوست آن را داشته که به محض اطلاع پیدا کردن از شکارچی و محل اخفای لاشه پلنگ، هماهنگی‌های لازم بین سازمان محیط زیست و مراجع قضایی انجام شد.

وی در ادامه گفت: رئیس دادگاه دهدز حکم بازرسی و ورود به منزل را صادر کرد و پس از آن ماموران یگان محیط‌زیست به صورت سر زده وارد منزل این شکارچی شدند و پوست این پلنگ را کشف کردند.

مسئول روابط عمومی سازمان محیط زیست خوزستان عنوان کرد: ماموران یگان محافظت از محیط زیست شکارچی پلنگ ایرانی را دستگیر کردند و او را جهت رسیدگی به مراحل دادرسی به مراجع قضایی تحویل دادند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار