فرماندار رزن با بیان اینکه دنبال اشتغال صوری نیستیم، گفت: در جذب تسهیلات اشتغال روستایی، ایراد کار را در شهرستان می‌بینم.
کد خبر: ۵۹۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 01 May 2018
فرماندار رزن با بیان اینکه دنبال اشتغال صوری نیستیم، گفت: در جذب تسهیلات اشتغال روستایی، ایراد کار را در شهرستان می‌بینم.

به گزارش فارس رزن؛ سیدرضا سلامتی  در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رزن از برگزاری همایش کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در شهرستان خبر داد واظهار کرد: این همایش باید خروجی عملیاتی و هدفمند داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات فراگیر و ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات توسعه روستایی تسهیلات به شهرستان رزن ابلاغ شده است، افزود: از این میزان تنها ۵ میلیارد تومان تسهیلات جذب شده است.

فرماندار رزن افزود: این عملکرد دو سوال را مطرح می‌کند؛ اینکه در شهرستان رزن نیازی به این اعتبارات نیست یا ما بلد نیستیم چطور این تسهیلات را دریافت کنیم؟

وی با بیان اینکه ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت و اداره میراث فرهنگی متولی اصلی امر اشتغال هستند گفت: مجموعه ما در فرمانداری و بخشداری‌ها به همراه بانک‌های شهرستان علت عدم جذب اعتبارات را ریشه‌یابی کنند و تا ۱۰ روز آینده اعلام کنند.

سلامتی افزود: دولت با وجود مشکلات و کمبود بودجه اعتبار خوبی برای اشتغال پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه هدف دولت از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی ایجاد ماندگاری روستائیان در روستاهاست؛ ادامه داد: مگر می‌شود شهرستانی که ۷۶ درصد از آن را جمعیت روستایی تشکیل می‌دهد نتواند اعتبارات تسهیلات توسعه روستایی را جذب کند.

فرماندار رزن با بیان اینکه من ایراد کار را در شهرستان می‌بینم؛ خاطرنشان کرد: تنها دو ماه فرصت برای جذب این تسهیلات وجود دارد و همه باید برای جذب آن کمک کنند.

وی با بیان اینکه دنبال اشتغال صوری نیستیم، اظهار کرد: تسهیلات باید به فردی که واقعا درصدد ایجاد اشتغال است پرداخت شود.

سلامتی با بیان اینکه هیچ موقع به بحث‌های تخصصی در بعد سیاسی نگاه نکرده‌ام گفت: مدیر دستگاه‌های اجرایی، مدیر ۲۴ ساعته هستند و باید در خدمت دستگاهش باشند.

وی گفت: به هیچ وجه از سهمیه شهرستان رزن نمی‌گذرم و اگر کوتاهی شود فردا باید پاسخگوی خدا و مردم باشم.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رزن افزود: به مردم در مورد نحوه پرداخت تسهیلات اطلاع‌رسانی کنید تا بتوانند با مشارکت ما ایجاد اشتغال کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات با توجه دستورالعملی است که اعلام شده نه خواسته‌های بانک‌ها گفت: اگر چه هر دو دستورالعمل ابلاغی به ما و بانک‌ها تا حدودی یکی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار