کد خبر: ۵۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 09 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویر احمد دیروز (17تیر) دردومین دوره آموزشی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره شیراز که با حضور 20 نفر از مربیان این طرح و به میزبانی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس برگزار شد، گفت: رسانه ها باید میزان علم مخاطب را سنجیده و با وی بر اساس همان علمی که دارد مباحثه کنند و رسالت خود را انجام دهند.

رئیس حوزه علمیه حجت ابن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز با اشاره به اینکه کار رسانه پیامبری نیست، بلکه کار رسانه انتقال مفاهیم است، ادامه داد: برای مباحثه با برخی از مخاطبین نیاز به برهان های غنی است.

آیت الله ملک حسینی  اظهار داشت: انبیا الهی (علیهم السلام) رسانه های الهی هستند و پس از آنها معلمین وظیفه انتقال را انجام می دهند.

وی رسانه را هدایت کننده پیام دانست و گفت: رسانه ها تنها باید فرد را به حرکت درآورند و بعد از آن خداوند است که او را به مقصد خواهد رساند.

به گزارش راک نیوز از شیراز ، نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویر احمد افزود: رسانه ها باید با گفتگو در قلب افراد نفوذ کنند و پیام را به او بدهند زیرا انسان ها دوست دارند با برهان قوی راه را بپیمایند.

خاطر نشان می شود،  دومین دوره آموزشی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره شیراز با حضور 20 نفر از مربیان امروز (17تیر) در دبیرخانه خانه کانون فرهنگی و هنری مساجد فارس برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار