تابناک: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که با ایجاد تصادف ساختگی توانسته بودند نزدیک به شش میلیارد ریال از بیمه های کشور کلاهبرداری کنند ، خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴ 18 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: در پی وقوع یک فقره تصادف جرحی در شهرستان اردستان ماموران پلیس راهور برای بررسی بیشتر به صحنه اعزام شدند که در پی اظهارات ضد ونقیض مصدوم حادثه، وی برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در تحقیقات صورت گرفته از این جوان 25 ساله مشخص شد اهل و ساکن اصفهان است و به دروغ خود را به نام دیگری معرفی کرده است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات تخصصی و علمی سرانجام وی به کلاهبرداری از شرکت های بیمه با انجام تصادفات ساختگی با همدستی تعدادی از دوستانش در سطح کشور اقرار کرد.

سردار آقاخانی افزود: وی در اقرارهای خود گفت که هربار با عملی کردن نقشه خود در یکی از شهرها و انجام اعمال متقلبانه در مراکز ام آر آی و رادیو لوژی و تشکیل پرونده های قضایی از شرکت های بیمه مبالغ هنگفتی را به عنوان دیه دریافت و به شهر دیگری می رفتند.

وی تصریح کرد: با اعترافات این متهم جوان موضوع پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد و با تحقیقات وسیع و گسترده کارآگاهان تعداد پنج نفر دیگر از همدستان وی نیز شناسایی و در رشته عملیات جداگانه در سطح استان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: طبق اظهارات عنوان شده، متهمان با انجام بیش از 60 مورد تصادف ساختگی در شهرستان های اصفهان، اردستان، تنکابن، شهرکرد، سامان، داران، دولت آباد، یزد، اردکان، رامسر، چادگان و... نزدیک به شش میلیارد ریال از شرکت های بیمه بابت دریافت دیه کلاهبرداری کردند.

وی با هشدار به این گونه کلاهبرداری ها به شرکت های بیمه، تحقیقات درباره این پرونده را همچنان در دستور کار پلیس آگاهی استان عنوان کرد.

وی به شرکتهای بیمه و مراکز درمانی توصیه کرد که در صورت برخورد با موارد مشکوک در زمینه تصادفات جرحی قبل از تشکیل پرونده و پرداخت دیه موضوع را با پلیس در میان بگذارند تا جلوی این گونه سوء استفاده ها با اقدامات به موقع و سریع گرفته شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار