تيم فوتبال صباي قم با چالش كمبود بازيكن براي ديدار خارج از خانه با مس رفسنجان در هفته سي‌ و يكم ليگ دسته اول فوتبال ايران به مصاف حريف خود مي‌رود.
کد خبر: ۵۸۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 09 April 2018

به گزارش تابناک قم، در فاصله چهار هفته به پایان فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، دیدارهای هفته چهاردهم دور برگشت به طور همزمان با انجام 9 مسابقه بین 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها عصر روز سه‌شنبه 21 فروردین ماه برگزار می‌شود.

این در حالی است که در جایگاه‌های بالای جدول رده‌بندی این مسابقات تیم‌های نفت مسجد سلیمان، فجر شهید سپاسی شیراز، خونه به خونه بابل و نساجی مازندران گزینه‌های صعود به لیگ برتر فوتبال هستند و در انتهای جدول بعد از قطعی شدن سقوط تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن تهران، تیم سوم سقوط کننده از بین ماشین‌سازی تبریز و ایرانجوان بوشهر مشخص خواهد شد.

به همین منظور اسامی داوران هفته سی و ‌یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد و در مسابقه صبای قم با مس رفسنجان که از ساعت 16:30 دقیقه عصر روز سه‌شنبه 21 فروردین در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می‌شود، علی احمدی داور است.

داور مسابقه صبای قم و مس رفسنجان را در جدال تیم‌های دهم و هفدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل، نجف پناهی به عنوان کمک داور اول، مهدی جلوداری به عنوان کمک داور دوم و عباس صادقی به عنوان داور ذخیره همراهی می‌کنند، ضمن اینکه ناظر این دیدار رضا دهقان است.

برای مصاف با مس 11 نفر نیستیم

مسعود راشکی سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای دیدار خارج از خانه هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر مس رفسنجان کار سختی برای انتخاب 11 بازیکن داریم زیرا تعداد نفرات تیم کم هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شایعه کمبود بازیکن در تیم صبا برای این مسابقه حقیقت دارد یا خیر؟ ابراز کرد: این مطلب درست است و در صورتی که وضعیت به همین شکل باشد به رفسنجان نمی‌رویم، ضمن اینکه ما آخرین تمرین خود را با حضور تعداد کمی از بازیکنان تیم انجام دادیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار