مدیر موسسه املاک، اموال و موقوفات مسجد مقدس جمکران خبر داد
مدیر موسسه املاک، اموال و موقوفات مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه اسکان زائران نوروزی از ۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه انجام شده است، گفت: در این ایام حدود ۲۱۰ هزار نفر در این مکان مقدس اسکان داده شده‌اند.
کد خبر: ۵۸۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 08 April 2018

به گزارش تابناک قم، سید ابوالقاسم هاشمیان با اشاره به اقدامات رفاهی مسجد جمکران در ایام نوروز، اظهار داشت: در این ایام حدود ۲۱۰ هزار نفر در این مکان مقدس اسکان داده شده‌اند.

وی بابیان اینکه مجموعه اقامتی مسجد مقدس جمکران به این منظور در نظر گرفته شده‌ بود، افزود: پارکینگ شماره ۴ نیز به‌صورت کمپینگ در اختیار زائران بوده و در هوای سرد نیز شبستان‌های مسجد مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

هاشمیان با تأکید براینکه اسکان زائران نوروزی از ۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه انجام شده است، تصریح کرد: آمار اسکان زائران به‌طور روزانه تهیه شده و در ایام البیض نیز اعتکاف خواهران و برادران صورت گرفته است.

وی با اشاره به دیگر خدمات مسجد مقدس جمکران ادامه داد: جایگاه سوخت و پارکینگ‌های مسجد جمکران به‌صورت شبانه‌روزی به خدمت‌رسانی مشغول بودند.

مدیر موسسه املاک، اموال و موقوفات مسجد مقدس جمکران فعالیت دارالشفاء مسجد جمکران در ایام عید را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این مرکز در اکثر روزها به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و بیش از ۴ هزار مراجعه کننده دا‌شته ‌است.

وی خاطرنشان کرد: خادمان مسجد در سه شیفت فعالیت داشته و تمامی امکانات بهداشتی و رفاهی مسجد نیز در اختیار زائران قرار داشته ‌است.

هاشمیان با تأکید براینکه زائران شهر مقدس قم برای اسکان به مسجد جمکران هدایت می‌شدند، تصریح کرد: مسجد جمکران ظرفیت و منابع محدود داشته و حتی‌الامکان برای خدمت‌رسانی مطلوب به‌ زائران تلاش کرده است.

وی افزود: با توجه به هدایت زائران به مسجد از سوی استانداری، امیدوار بودیم که این نهاد برای اسکان و ارائه خدمات به زائران همکاری لازم را داشته‌باشد.

مدیر موسسه املاک، اموال و موقوفات مسجد مقدس جمکران با اشاره به همکاری نهادهای مربوطه با مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: آتش‌نشانی، اورژانس، هلال‌احمر و شهرداری استان برای رفاه حال زائران با مسجد جمکران همکاری داشته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار