در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور رقم می خورد
تيم فوتبال صباي قم بعد از قبول سنگین‌ترین شکست فصل 97 – 1396 ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور و سقو به دسته پائین‌تر این هفته در قم از نساجی مازندران پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۵۸۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 01 April 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که این هفته بازی‌های هفته سیزدهم از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار می‌شود اما در هفته دوازدهم بیست و نهم این رقابت‌ها تیم صبای قم با عملکردی بسیار ضعیف سقوط خود را به دسته دوم فوتبال کشور قطعی کرد.

این هفته صبای قم از هفته سیزدهم دور برگشت فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه که همزمان 9 بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، در قم مقابل تیم نساجی مازندران یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم که در بازی نیم‌فصل نخست در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به تیم نساجی مازندران باخته، قطعا باید برای جبران ناکامی‌های خود به میدان برود اما به دلیل تغییرات عجیب و قریبی که در هفته‌های پایانی لیگ در این تیم رخ داده، بعید است که یارای مقابله با تیم مدعی و آماده نساجی را داشته باشد.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران، این بازی از ساعت 16:15 دقیقه عصر پانزدهمین روز فروردین ماه در حالی به میزبانی صبا به انجام می‌رسد که نماینده فوتبال مازندران در مکان چهارم جدول رده‌بندی جای گرفته و بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، ولی تیم صبای قم در انتهای جدول از هم اکنون به دسته اول سقوط کرده است.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم صبای قم در بیست و نهمین بازی خود با هدایت مسعود راشکی برابر اکسین البرز به میدان رفت و با دریافت هشت گل سنگین باخت این فصل خود را متحمل شد تا سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال ایران برای نماینده قم با این باخت قطعی شود.

در حالی که پائین جدول رده‌بندی سقوط دو تیم سابق لیگ برتر یعنی راه‌آهن تهران و صبای قم مسجل شده، تیم نساجی مازندران با کسب 51 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی بعد از تیم‌های نفت مسجد سلیمان، فجر شهید سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل مدعی صعود به لیگ برتر است، ضمن اینکه این بازی جدال تفکرات جواد نکونام در راس کادر فنی نساجی با مسعود راشکی در کادر صبای قم است، در حالی که راشکی مقطعی در آکادمی نکونام فعالیت کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار