فرمانده انتظامی استان زنجان رویت کارت شناسایی پلیس را حق مردم دانست و گفت: مردم در مواجهه با موارد مشکوک باید مراتب را با پلیس در میان بگذارند تا صحت و سقم ماجرا مشخص شود.
کد خبر: ۵۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰ 07 July 2015
سردار علی‌رضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حل یک مورد سرقت مستمر از یک داروخانه‌ای که به دلیل استمرار سرقت در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بود، اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یکی از کارکنان این داروخانه 50 میلیون تومان خیانت در امانت کرده است که خودش هم بعد از شنیدن رقم تعجب کرده است.

وی با تاکید بر دقت عمل مردم در مواجه با پلیس در ارائه اطلاعات افزود: در یک مورد از پرونده‌های تشکیل شده فرد مامورنما اقدام به سرقت یک دستگاه کامیون کرده بود، که بعدا در شهرستان دیگری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر ادامه روند برخورد سخت با اراذل و اوباش متذکر شد: یک پرونده هم در حوزه فریب پلیس تشکیل شده است که فردی ادعای حمله و سرقت از خود را کرده بود که با کار پلیسی کذب بودن ادعای وی ثابت و فرد مورد نظر اعتراف کرد به دلیل مشکلات مالی صد دریافت خسارت از بیمه را داشته است و از طرفی قانون برای برخورد با این موارد سکوت کرده و راه‌حلی ارائه نکرده است.

برگزاری همایش آموزشی 2 هزار نفری

وی با تمجید از اقدامات انجام شده برای ارتقای آموزش و ارتقای دانش و فرهنگ ترافیکی در سطح شهر تصریح کرد: برگزاری همایش 2 هزار نفری مهدهای کودک به دلیل تاثیرگذاری بیشتر از اقدامات تحسین‌برانگیز به شمار می‌رود.

سردار صالحی از ارائه آموزش در مدارس تکایا و مساجد و مدارس مختلف تحصیلی و همچنین ارائه آموزش برای مدیران و مربیان خبر داد و گفت: مردم باید در دریافت آموزش‌های رانندگی که تاثیر قابل توجهی در کاهش تصادفات دارد دقت بیشتری داشته باشند و به آموزشگاه‌هایی مراجعه کنند که آموزش‌های بهتری را در اختیار متقاضیان می‌گذارد.

فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه انتشار آموزش‌های کاهش بزه در رسانه‌های استان به صورت مستمر در حال افزایش است، گفت: ارتقای وضعیت این حوزه نیاز به همکاری رسانه‌ها دارد، چرا که ماندگاری بیشتری دارد.

وی از کاهش تشکیل پرونده‌ها در پی ارجاع افراد به واحدهای مشاوره خبر داد و تاکید کرد: طی سه ماهه گذشته از سال جاری یک‌هزار و 436 مورد در دوایر مشاوره قبل از طرح شکایت در مراجع قضایی مصالحه شده است.

سردار صالحی رویت کارت شناسایی پلیس را حق مردم دانست و تصریح کرد: روال کار به این صورت است که پلیس همواره کارت خود را حتی اگر لباس شخصی به تن داشته باشد همراه داشته باشد ولی در موارد مواجهه با موارد مشکوک مردم می‌تواند مراتب را با پلیس در میان بگذارند تا صحت و سقم ماجرا مشخص شود، ضمن اینکه دلیل عدم ارائه کارت در برخی مواقع کوچک بودن شهر و اینکه مردم اغلب همدیگر را می‌شناسند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار