کد خبر: ۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵ 22 January 2015
 مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : هیات های ورزشی مازندران با تشکیل صندوق های حامی مالی خودکفا می شوند .

به گزارش ایرنا ، ' حبیب حسین زادگان ' روز پنجشنبه در نشست مشترک با اعضای هیات ژیمناستیک مازندران اظهار کرد : یکی از موضوعات مهمی که در هیات ورزشی استان باید مورد توجه قرار گیرد بررسی و سنجش نیازمندی هیات ها است . 

وی بیان کرد : علاوه بر آن ، برنامه ریزی دقیق و تخصصی برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود عامل مهمی در رسیدن به توان مالی بالا و گذر از دوران سخت نارسایی های اعتباری و بودجه است . 

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از تشکیل بنگاه و صندوق حامیان ورزشی با هدف ورود بخش خصوصی به ورزش استان خبر داد و گفت: باید بنگاههای کارآفرینی و بخش خصوصی را در ورزش مازندران فعال نماییم. 

حسین زادگان ادامه داد : عدم توازن امکانات ورزشی در استان ، موجب مشکلات فراوان ورزشکاران غرب استان شده و آن ها با کمترین بضاعت و زیرساخت ها به فعالیت های ورزشی می پردازند . 

وی افزود : یکی از برنامه های جدی اداره کل برای حل مشکلات مالی ، جذب مدیران و فعالان اقتصادی در کمیته اقتصادی و جذب حامیان مالی به عنوان شیوه ای نوین در حل مسائل مالی ورزش استان است .

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد : همکاری و تعامل سازنده استانداری ، راه رسیدن به این اهداف را که می تواند نقش فراوانی در توسعه هر چه بیشتر ورزش قهرمانی در مازندران داشته باشد ، هموار می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار