کد خبر: ۵۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 05 July 2015
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: طی پنج سال اخیر کمک‌های خیرین برای تجهیز و نوسازی مدارس البرز 15درصد افزایش یافته است.
علی بهرامی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز،گفت: در حال حاضر اعتبارات استانی زیادی در زمینه نوسازی و تجهیز مدارس البرز وجود دارد و پروژه‌های خیرساز و دولتی در سراسر استان البرز در حال اجراست و در جشنواره‌ی خیرین مدرسه ساز که امسال برگزار شد خوشبختانه کمک‌های مناسبی در این زمینه  انجام شد.
وی ادامه داد: تعهدات خیرین مدرسه ساز از سال 90 تا کنون روند روبه رشدی را داشته به طوری که در سال 90، 13میلیارد تومان، سال 91، 17 میلیارد، سال 92، 19 میلیارد، سال 93، 22 میلیارد وسال 94، 26 میلیارد تومان بوده که روند روبه رشد 15 درصدی را  داشته است.
بهرامی خاطرنشان کرد: در کل 62 پروژه‌ آموزشی نیمه‌کاره  در استان وجود دارد که بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارندکه متاسفانه  چنین رقمی در اختیار اداره کل نوسازی  نیست ولی در حال حاضر 24 پروژه استانی با اعتبارات دولتی و 15 پروژه با اعتبارات خیرین در استان در حال اجراست.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در پایان گفت: تا زمانی که مدارس استان یک شیفت نشوند تراکم کلاس‌ها به میانگین کشوری نمی‌رسد؛ چراکه اگرضریب افزایش جمعیت  استان سه درصد باشد، ظرف 20 سال دو برابر می‌شود به همین دلیل باید استانداردهای آموزشی  را با این وضعیت هماهنگ کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار