مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم:
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: سند ارتقاء جایگاه زن در حال تدوين است كه برش استانی آن در استان قم ظرف 6 ماه آینده تدوین می‌شود.
کد خبر: ۵۷۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 11 March 2018

به گزارش تابناک قم، معصومه ظهیری ظهر امروز در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه سند ارتقاء جایگاه زن در حال تدوین است اظهار کرد: برش استانی این سند در استان قم ظرف 6 ماه آینده تدوین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال بر اساس فرمایش رهبری سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شده بود که گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شد و پیگیری‌های خوبی در زمینه خود اشتغالی، اشتغال خانگی و عرضه تولیدات بانوان در نمایشگاه‌های ادواری انجام شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم با بیان اینکه با همکاری افرادی در میراث فرهنگی و اداره‌کل راه و شهرسازی نمایشگاه‌هایی برگزار شد گفت: برخی از کارها در بحث اشتغال بانوان به نتیجه رسیده و برخی از فعالیت در انتظار صدور مجوز برای وام هستند.

وی با اشاره به امور مختلف در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: حوزه‌های علمیه در این زمینه همکاری داشتند و کارهای آموزشی و پژوهشی در زمینه طلاق، حاشیه‌نشینی و فساد در استان انجام شد و در زمینه تبلیغی و ترویجی به ویژه متولیان امور فرهنگی اقداماتی در دستور کار است.

ظهیری عنوان کرد: باتوجه به اقدامات انجام شده درصد ثبت طلاق در سال 96 کاهش داشته است و در بخشی دیگر فعالیت‌های فرهنگی در زمینه ورزش، سلامت و محیط زیست پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: مدال‌آوران آسیایی در زمینه ورزش همگانی افتخاراتی کسب کردند و جلسات زیادی در حوزه محیط زیست و سلامت در زمینه جداسازی زباله‌ها، پسماند، حفاظت و صیانت از محیط زیست و نه گفتن به استفاده از پاکت‌های نایلونی برگزار شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار