چه چیزی بهتر از یک لیوان بزرگ پر از آب خنک؟ بعید است کسی وجود داشته باشد که بتواند آن را رد کند. یک لیوان آب بهتر از یک فنجان قهوه یا یک قوطی نوشابه است.
کد خبر: ۵۷۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 06 March 2018

به گزارش تابناک : با این وجود، بسیاری از ما روزانه به قدر کافی آب نمی نوشیم. با محروم کردن خودمان از طبیعی ترین منبع دنیا، به طور مداوم به بدن مان آسیب می زنیم. اگر هر یک از نشانه های زیر را در خودتان می بینید، توصیه می کنیم بدون معطلی یک لیوان H2O نوش جان کنید.

۱- خشکی دهان

این مسأله بدیهی به نظر می رسد، اما احتمالا از عواقب آن بی اطلاع هستید. بدیهی است که هر زمان در دهان تان احساس چسبندگی و ناخوشایندی دارید، باید مایعات مصرف کنید. اما نوشیدنی های قنددار تنها یک راه حل موقت برای مشکلی بزرگ تر هستند. نوشیدن آب باعث روان شدن غشاء مخاطی دهان و حلق می شود و به این ترتیب با کمک بزاق دهان تا مدت ها بعد از نوشیدن آب دهان تان مرطوب باقی می ماند.

۲- خشکی پوست

پوست بزرگ ترین اندام بدن است، بنابراین باید مرطوب بماند. در حقیقت، خشکی پوست یکی از اولین علائم کم آبی بیش از اندازه ی بدن است؛ مسأله ای که می تواند به مشکلات بسیار بزرگ تری منجر شود. کمبود آب به معنای کم شدن تعریق بدن است، به این ترتیب بدن قادر نخواهد بود آلودگی ها و چربی های اضافی که در طول روز انباشته شده است را دفع کند. اگر می خواهید بیمار نشوید، اولین کاری که باید انجام دهید نوشیدن بیشتر آب است.

 
 
 
منبع : روزیاتو 
برچسب ها: خشکی دهان ، خشکی پوست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار