مدير کل بانوان و خانواده استانداری قم خبر داد
مديرکل بانوان و خانواده استانداری قم از برگزاري 625 برنامه در حوزه بانوان به‌مناسبت هفته زن خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 04 March 2018

به گزارش تابناک قم، معصومه ظهیری در جلسه شورای معاونین استانداری قم با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن به ظرفیت دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی در اجرای برنامه‌های فرهنگی بانوان اشاره و اضافه کرد: می‌توان با تعامل با مساجد، سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری و سایر دستگاه‌ها در این زمینه نتایج خوبی به‌دست آورد.

وی محور اقدامات در کارگروه زنان و خانواده را اقدام عملی برای بانوان عنوان کرد و افزود: این اقدامات با حضور مشاورین بانوان در سازمان‌های مختلف نمود عملیاتی بهتری پیدا می‌کند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قم به موضوع آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد بر اساس دستور العمل وزارت کشور با موضوع تاب آوری اجتماعی در همین راستا بوده است که نتایج مهمی در کاهش اثرات آسیب‌های اجتماعی بر زندگی زنان داشته است.

ظهیری همچنین اقدامات دولت در بخش بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و گفت: ایجاد خانه‌های سلامت در مناطق حاشیه نشین و اقدام برای بهبود وضعیت اجتماعی و سلامت خانواده از جمله این موارد است.

وی در خصوص حقوق شهروندی اظهار کرد: ضروری است تا در ارتباط با اجرای منشور حقوق زنان که از سوی دفتر ریاست جمهوری ابلاغ شده است نظارت دقیق‌تری صورت گیرد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قم ظرفیت بانوان شاغل در قم را بسیار ارزشمند توصیف کرد و خواستار برقراری بازار فروش محصولات تولیدی بانوان به‌ویژه صنایع دستی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار