فرماندار يزد با اعلام اين‌كه ضوابط نحوه فعاليت تاکسی‌های اينترنتي در سطح شهرستان يزد تدوين شده است، گفت: تاکسی‌های اینترنتی جزئی از شبکه تاکسیرانی محسوب شده كه البته لازم است در قالب ضوابط و مقررات تعریف شده اقدام به ارائه خدمات نمايند.
کد خبر: ۵۷۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 03 March 2018

جلسه بررسي ضوابط موقت نحوه فعاليت تاكسي اینترنتی‌های در سطح شهرستان يزد با حضور فرماندار، معاون دادستان عمومي و انقلاب يزد، معاونين فرماندار و جمعي ديگر از مديران مرتبط در اين حوزه و نمايندگان تاکسی‌ها برگزار شد.

به گزارش تابناک یزد،«مصطفي سالاري» با بيان اين‌كه ارائه خدمات به‌صورت هوشمند و اينترنتي در حال حاضر يكي از مهم‌ترین ضروريات جامعه است، اظهار کرد: امروزه بسياري از امور مردم با استفاده از خدمات اينترنتي حل‌وفصل می‌شود كه از این‌رو اين انتظار وجود دارد كه اتحاديه و اصناف مختلف با عبور از روش‌های سنتي به دنبال ارائه كالا و خدمات با استفاده از روش‌های نوين باشند.

وی با اشاره به اين‌كه مجوز فعاليت تاکسی‌های اينترنتي به‌صورت كشوري است، افزود: تاکسی‌های اینترنتی به همراه ساير تاکسی‌های موجود در سطح شهر می‌تواند زمينه را براي استفاده بيشتر شهروندان از وسايل نقليه عمومي فراهم نمايند.

فرماندار یزد در ادامه بر فعاليت تاکسی‌های اينترنتي در سطح شهرستان مطابق با ضوابط و مقررات ساير تاکسی‌ها فعال زير نظر اتحاديه صنف اتومبيل كرايه و شهرداري تأكيد كرد، گفت: بهره‌مندی از این نوع تاکسیرانی مدرن توصیه می‌شود و ما نیز مشوق فعالیت این شرکت‌ها البته در قالب ضوابط و مقررات تعریف‌شده هستيم.

سالاری تصریح کرد: در اين جلسه با دعوت از مسئولين ادارات و نهادهاي مرتبط و همچنين نمايندگان تاكسي ها ضوابط پيشنهادي براي فعاليت تدوين شد تا با اجراي آن فعاليت اين تاکسی‌ها در سطح شهر نيز ساماندهي شود.

این مقام مسئول در پايان بار ديگر با اعلام اين‌كه جذب راننده توسط برخي از شرکت‌های تاكسي هوشمند در معابر عمومي غيرقانوني است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با دادستان محترم، نیروی انتظامی، راهور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، با حضور عوامل منتسب به این شرکت‌ها در معابر عمومی شهر برخورد قانونی خواهد شد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار