سیدقاسم جاسمی درگفتگو با تابناک:
گفت: افتتاح خط تولید پهپاد مجهز به بمب هوشمند نقطه‌زن گوشه ای از اقتدار جمهوری اسلامی در حوزه صنایع دفاعی است.
کد خبر: ۵۶۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 07 February 2018

سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:دولت می‌تواند با اندکی کمک بیشتر در حوزه بودجه به صنایع دفاعی کشور آینده جمهوری اسلامی در حفط امنیت ملی و تمامیت ارضی را ضمانت کند.

وی خاطر نشان کرد:جمهوری اسلامی همواره در راستای قوانین بین المللی اقدام به ساخت ادوات نظامی کرده است وبرخلاف ادعای رسانه ها و مسئولان غربی که ایران را متهم به استفاده از سلاح هسته ای در تجهیزات نظامی می کنند، ایران هیچگاه از هسته ای در این ادوات استفاده نمی کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:پهپادها ظرفیتی برای انجام عملیات های شناسایی و رزمی دارند که پهپاد جدید وزارت دفاع با شعاع عملیاتی گسترده ای که دارد می تواند اطمینان بالایی به حوزه نظامی کشور در برخورد با عوامل بیگانه بدهد.

جاسمیتصریح کرد: پهپاد مهاجر 6 کارکرد روزانه و شبانه دارد و می تواند تسلط گسترده ای بر محیط مأموریتی خود داشته باشد که بسیار مهم و دستاوردی جدید است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:رویکرد وزارت دفاع استفاده از دانش به روز با استفاده از نیروی متخصص و کارشناس است که در این مسیر دولت نیز برای کمک به حفظ تمامیت ارضی باید به این وزارتخانه کمک کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار