فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۲۱۴ کیلوگرم تریاک در شهرستان نی ریز خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 06 February 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر توسط یک دستگاه وانت پیکان را در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی کرده و موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان مقدار ۲۱۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، از شهروندان درخواست کرد برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار