رئیس مرکز بهداشت خوزستان خبر داد:
رئیس مرکز بهداشت خوزستان از پیگیری معاونین بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت جلوگیری از تصویب خروج قهوه‌خانه‌ها از شمول اماکن عمومی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 05 February 2018

دکتر شکرالله سلمان‌زاده در خصوص رفع ممنوعیت استعمال قلیان در قهوه‌خانه‌های مجاز که اخیرا و به دنبال بررسی خروج قهوه‌خانه‌ها از شمول اماکن عمومی در مجلس شورای اسلامی مطرح و به صورت یک فوریت تصویب شده است، اظهار کرد: طبق قانون عرضه قلیان در اماکن عمومی ممنوع است و در صورت خروج قهوه‌خانه‌ها از شمول اماکن عمومی عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها بلامانع خواهد شد.

وی با بیان اینکه عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها و خروج از اماکن عمومی در مجلس شورای اسلامی هنوز به طور نهایی تصویب نشده است، افزود: این موضوع و تبعات آن در جلسه شورای سلامت خوزستان به منظور پیگیری از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: از استاندار و همه اعضای کارگروه سلامت می‌خواهیم که از تمام ظرفیت‌ها برای صحبت با نمایندگان خوزستان در مجلس استفاده کنند تا اطلاع‌رسانی کافی در این زمینه انجام شود.

سلمان‌زاده عنوان کرد: نمایندگان خوزستان باید تلاش کنند که این لایحه تصویب نهایی نشود. استاندار و دیگر اعضای شورای سلامت خوزستان نیز قول داده‌اند در این زمینه همکاری کنند.

وی گفت: تمام معاونین بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی در همه استان‌ها در حال پیگیری این موضوع هستند و امیدواریم این لایحه در مجلس تصویب نشود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، قلیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار