تابناک: ستاد خبری قوه مقننه با هدف ارائه خدمات به مردم و افزایش ارتباط بین مردم با مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر علی لاریجانی افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 01 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از مجلس نیوز ، دکتر علی لاریجانی صبح امروز (چهارشنبه 10 تیر) ستاد خبری قوه مقننه شامل وب‌سایت،‌ تلفن دریافت پیشنهادات و شکایات و سامانه پیامکی را افتتاح و برای کارکنان و کارشناسان این بخش آرزوی موفقیت کرد.  

در جریان افتتاح ستاد خبری قوه مقننه، سیدمحمدمهدی صدیقی رئیس حراست مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) هستیم، ستاد خبری نهاد قانونگذاری برای ارائه خدمات به مردم و افزایش ارتباط بین مردم با مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، ستاد خبری قوه مقننه با شماره تماس 132 آماده دریافت پیشنهادات و شکایات مردمی و سامانه پیامکی 2000132 به همراه وب‌سایتی به آدرس www.132.parliran.ir برای طرح انتقادات و نظرات مردمی افتتاح شد.

همچنین اپراتور ستاد خبری نهاد قانونگذاری با حضور کارشناسان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت و پیگیری مشکلات مردم در حوزه قانونگذاری است.

نکته کلیدی این ستاد این است که تمام مردم از سراسر کشور می‌توانند بدون نیاز به گرفتن کد و پیش‌شماره، با شماره 132 تماس بگیرند.

در یخش پایانی این مراسم نیز ‌رییس مجلس شورای اسلامی از فعالیت دست اندرکاران این طرح تشکر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار