کمیته دانشجویی ستاد گرامیداشت دهه فجر
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور قم، عملکرد مسئولین را عامل بقای انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: مسئولین باید بدانند فعالیت آن ها به عنوان فعالیت انقلاب محسوب می‌شود؛ اگر عملکرد آن ها بر اساس شاخص های انقلاب که توسط امام راحل تبیین شده است، باشد میتوان به بقای انقلاب امیدوار بود.
کد خبر: ۵۶۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 01 February 2018

به گزارش تابناک قم، محمود شیخ الاسلامی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه همه مسئولیت دارند تا دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را منعکس کنند، گفت: نسل جوان اغلب از شرایط قبل از انقلاب شناخت ندارد و باید شرایط آن زمان با وضعیت فعلی مورد مقایسه قرار گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در بعد علمی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، تعداد دانشگاه ها و دانشجویان چند برابر شده است و تمام پیشرفت ها به برکت همین رشد علمی و فرهنگی بوده است.

وی افزود: اکنون 75درصد جوانان 20 تا 35 سال تحصیلات دانشگاهی دارند و رتبه علمی دانشگاه ها نیز بسیار ارتقا پیدا کرده است؛ ایران اسلامی در  رشد و شتاب علمی در دنیا رتبه اول را دارد و در بسیاری از مقوله‌های علمی از جمله رباتیک، هسته ای، نانو، ماهواره و سد سازی جزء چند کشور برتر دنیا هستیم.

شیخ الاسلامی ادامه داد: ایران در بحث نظامی نیز جزء 7قدرت برترموشکی دنیا محسوب میشود و به همین سبب است که آمریکا و غرب از این موضوع به هراس افتاده اند وبه دنبال متوقف کردن این پیشرفت هستند.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های ورزشی نیز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست؛ خودکفایی ایران در زمینه های کشاورزی به خصوص تولید گندم از دستاوردهایی  است که نشان از توسعه کشور دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور عملکرد مسئولین را عامل بقای انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: آینده انقلاب اسلامی به دست قشر نخبه کشور است و مسئولینی که مشغول به فعالیت هستند باید بدانند که فعالیت آن ها به عنوان فعالیت انقلاب محسوب میشود و اگر عملکرد آن ها بر اساس شاخص های انقلاب که توسط امام راحل و مقام معظم رهبری تبیین شده است، باشد میتوان به بقای این انقلاب امیدوار بود.

وی تصریح کرد: عدالت طلبی، ساده زیستی مسئولان، کار و تلاش مخلصانه، پویایی علمی و بی وقفه، ایستادگی برابر سلطه بیگانگان و دفاع جانانه از منافع دینی و ملی از شاخص های انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار