فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا:
شفقی با تاکید بر این که نباید فرصت خدمت به مردم را از دست بدهیم ، افزود: عقب ماندگی ها و کاستی های زیادی در جامعه وجود دارد و به همین علت هر چه قدر برای مردم کار شود ، باز کم است.
کد خبر: ۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ 17 February 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیروس شفقی عصر دوشنبه در آیین معارفه بخشدار جدید بخش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: روستای باش محله لوندویل با 600 خانوار فاقد شبکه آبرسانی مورد نیاز است و این امر برای ما پذیرفته نیست که روستایی با این همه جمعیت ، شبکه آب آشامیدنی نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به این روستا با هم افزایی و پیگیری مسوولان قابل اجراست ، بیان کرد: شایسته است مسوولان برای انجام کارها و خدمت به مردم به خصوص در مناطق روستایی مسابقه بگذارند. 

وی با بیان این که از هیچ کوششی برای رفع مشکلات بخش لوندویل دریغ نخواهیم کرد ، اظهار کرد: به بخش لوندویل باید بیشتر توجه شود و کمبودهای عمرانی به خصوص در سطح روستاهای این بخش باید برطرف شود.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از فعال شدن بخشداری لوندویل در عرصه عمرانی در دوره خدمت دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: خوشحالیم که امروز نشاط و شادابی در جوامع شهری و روستایی دیده می شود.

شفقی با تاکید بر این که نباید فرصت خدمت به مردم را از دست بدهیم ، افزود: عقب ماندگی ها و کاستی های زیادی در جامعه وجود دارد و به همین علت هر چه قدر برای مردم کار شود ، باز کم است.

فرماندار آستارا با اشاره به پیش بینی اعتبارات مناسب در قالب بودجه سال 94 برای این شهرستان گفت: اقدامات عمرانی زیادی در آستارا آغاز شده و این شهرستان در سال آینده به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می شود.

وی با اشاره به این که برای رفع مشکلات انباشته شده عزم جدی داریم ، بیان کرد: ما در دوره خدمت دولت تدبیر و امید باید طرح هایی که دارای گره های اجرایی هستند ، به صورت کارشناسی شناسایی و بررسی کرده و همه آنها را راه اندازی کنیم.

وی مسوولان را نمایندگان دولت برای خدمت به مردم دانست و گفت: انتظارات مردم از ما برای خدمت زیاد است و همه باید همت کنیم و خدمتگزار بودن دولت را در عمل نشان دهیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد اقدامات عمرانی خوبی توسط دهیاران در بخش لوندویل هستیم و دهیاران نیز روی حمایت ما حساب کنند و کارها را جدی بگیرند.

وی خطاب به بخشدار جدید لوندویل گفت: طرح های عمرانی را مطالعه شده اجرا و اولویت ها را مشخص کنید.

به گزارش ایرنا ، در این آیین وحید پورحضرت بخشدار سابق لوندویل که به سمت معاونت امور عمرانی و برنامه ریزی شهرستان آستارا منصوب شده است ، گزارشی از دوره خدمت 10 ماهه خود ارایه کرد.

همچنین در این آیین که با حضور مسوولان محلی برگزار شد ، توکل مافی به عنوان بخشدار جدید لوندویل معرفی شد.

بخش لوندویل شهرستان آستارا با حدود 22 هزار نفر جمعیت، دارای 19 روستا می باشد که اغلب آنها فاقد شبکه آبرسانی جامع بوده و آب آشامیدنی اهالی ، اغلب به شکل سنتی و با استفاده از آب چاه تامین می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار