مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: با توجه به پیش‌بینی شرایط جوی، 25 هزار کیسه آرد در انبارهای آرد شهرستان‌های مازندران ذخیره شده است و هیچ محدودیتی در تأمین آرد وجود ندارد.
کد خبر: ۵۵۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 30 January 2018

به گزارش تابناک : سید محمد جعفری اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی فعلی استان، مشکلی در تأمین آرد نانوایی‌های مازندران طی شرایط بحران فعلی نداریم.

وی ضمن اعلام آمادگی این شرکت در مقابله با شرایط بحرانی نظیر برف و یخبندان، افزود: با توجه به شرایط جوی و اعلام اداره کل هواشناسی، مشکلی در تأمین آرد شهرستان‌های استان مازندران وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور به ذخیره‌سازی آرد در انبار شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی مازندران، بخش زیادی از آرد مورد نیاز خبازان در نیمه اول بهمن‌ماه توسط نانوایان استان خریداری شده و توزیع آن صورت گرفته است.

جعفری تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی شرایط جوی، 25 هزار کیسه آرد در انبارهای آرد شهرستان‌های استان ذخیره شده است و هیچ محدودیتی در تأمین آرد وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در پایان با اعلام اینکه کارکنان شرکت غله در مازندران در حالت آماده‌باش به‌سر می‌برند، اذعان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و پیگیری کمیته پدافند غیرعامل و ستاد حوادث غیرمترقبه شرکت، پیگیری برای تأمین آرد در صورت شرایط بحران انجام و میزان 25 هزار کیسه آرد در انبارهای شهرستان‌ها ذخیره‌سازی شد تا در شرایط بحران مشکلی برای تأمین آرد نداشته باشیم.

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار