سخنگوی آتش‌نشانی استان قم از تحقیق در مورد علت حادثه آتش سوزی شب گذشته در قم خبرداد.
کد خبر: ۵۵۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 28 January 2018

به گزارش تابناک قم،حمید کریمی در خصوص حادثه آتش سوزی شب گذشته در قم بیان کرد: ساعت 22و16دقیقه شب گذشته یک باب مغازه توزیع گاز LPG در محله قلعه کامکار دچار حریق شد و پس از اعلام آتش سوزی به آتش نشانی، 12دستگاه عملیاتی به سرعت به محل اعزام شدند.

حمید کریمی افزود: با خارج کردن بیش 150 سیلندر گاز از محل، در ساعت 23و32 دقیقه، آتش به طور کامل اطفاء شد.

وی افزود: در این حادثه کارگر نوجوان مغازه با تابعیت افغانی، دچار سوختگی شد که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد؛ همچنین دو شهروند دیگر که در گاراژ پشتی محبوس شده بودند، بدون هیچگونه مصدومیتی توسط عوامل آتش نشان از محیط خارج شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم در خصوص علت این حادثه گفت: واحد کارشناسی امروز از محل بازدید می کنند و پس از انجام بررسی‌ها، علت حادثه به زودی اعلام خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه این چهارمین یا پنجمین حریق جایگاه توزیع سیلندرهای غیرمجاز گاز، در چند ماه گذشته بوده است، عنوان کرد: آتش نشانی از همه‌‌ی مراکز توزیع گاز مایع در سطح قم بازدید کرده و گزارشات آن به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه تصمیم نهایی در خصوص فعالیت این مراکز توسط مراجع قضایی گرفته خواهد شد، گفت: در حال حاضر بعضی از این مراکز پلمپ شده‌اند و بعضی به صورت نامحسوس به کار خود ادامه می‌دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار