مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز در خصوص علت قطعی برق برخی از مناطق اهواز، گفت: ورود پدیده مه بسیار غلیظ پدیده باعث مرطوب شدن گرد و خاک موجود روی تجهیزات شده و اختلالاتی را در قسمت های از شبکه توزیع و فوق توزیع در برخی از مناطق اهواز بوجود آورد .
کد خبر: ۵۵۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 25 January 2018

علیرضا شکر خدایی در گفت و گو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: در پی بروز گرد و خاک با منشاء داخلی و خارجی طی روزهای گذشته، بامداد امروز پنجشنبه مورخ 5 بهمن ماه 96 شاهد ورود مه بسیار غلیظ با رطوبت بسیار بالا از ناحیه جنوب و جنوب غرب اهواز به داخل شهر بودیم .

وی افزود: این پدیده باعث مرطوب شدن گرد و خاک موجود روی تجهیزات شده و اختلالاتی را در قسمت های از شبکه توزیع و فوق توزیع بوجود آورد و باعث شد تا برخی از مناطق اهواز با خاموشی مواجه شوند .

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه گروههای عملیاتی وارد عمل شده و نسبت به عادی سازی شبکه اقدامات و مانورهای لازم روی شبکه را انجام دادند.

شکرخدایی خاطرنشان کرد: تاکنون اکثر مناطقی که در اثر این پدیده خاموش شده بودند برقدار شده اند و مابقی نیز در حال برقدار شدن هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار