در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام مبلغ دینی ویژه ایام الله دهه فجر به سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 25 January 2018

به گزارش تابناک قم،حجت الاسلام یحیی کمال با اشاره به اعزام مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همزمان با ایام الله دهه فجر، گفت: با توجه به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای ترویج و تبلیغ آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی اعزام مبلغ ویژه این دهه صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعزام‌ها به صورت فردی و گروهی است، ابراز داشت: محدودیتی برای ثبت نام و اعزام‌ها وجود ندارد و همه روحانیونی که شرایط لازم را داشته باشند می‌توانند در سامانه سمتا ثبت نام کنند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه به اعزام‌های گروهی اشاره و بیان کرد: در این اعزام‌ها طلاب برای چندین سال به یک منطقه اعزام می‌شوند و اولویت هم با طلاب بومی است تا بتوانند با ماندگاری زیاد در منطقه با کلیه آداب و فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی آشنا شوند و بهتر مسائل تبلیغی را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه در این ایام اعزام مبلغان نخبه و بانوان هم به مناطق مورد نیاز صورت می‌گیرد، ابراز داشت: ثبت نام از اول بهمن آغاز شده و تا ۱۱ بهمن‌ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام کمال با اشاره به اینکه اعزام ها از ۱۲ بهمن‌ماه آغاز می‌شود گفت: مبلغان باید حداقل به هفت روز در محل تبلیغی خود حضور داشته باشند.

وی حضور در مدارس، دانشگاه‌ها، حضور در پارک‌ها، کمپ‌های اعتیاد، زندان‌ها و بیمارستان‌ها را از جمله مراکزی عنوان کرد که طلاب مبلغ در ایام دهه فجر در آن حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: پاسخگویی به شبهات اعتقادی سیاسی و فرهنگی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، دشمن شناسی و تحلیل مسائل جهانی، تبیین شخصیت امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و بیان مبانی ولایت فقیه و رهبری در حکومت اسلامی از جمله موضوعاتی است که مبلغان در ایام تبلیغ به آن می‌پردازند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار