درست مثل همین یک قلمی که این روزها در شهرستان دهلران به وقوع پیوسته است . عضو شورای شهری که از مردم رای گرفته ،نماینده شده تا به مسایل ومشکلات شهراز اصلی ترین وظایف اوست رسیدگی نماید ،می گوید که همه امورات صورت گرفته د راستای عمران وزیباسازی شهرکار شورا وشهردرای است ! اگر این وظیفه شمانیست پس وظیفه کیست ؟
کد خبر: ۵۵۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 24 January 2018

تابناک ایلام::مردم با درک تمام شرایط از جمله اینکه  تاکنون چندین بار نماینده به مجلس فرستاده و یا چند دوره شورای شهر تشکیل داده اند ،ولی کماکان بسیاری از مطالبات وخواسته هایشان بر زمین مانده و این موضوع  بر آنان مسجل شده که به هردلیل نمایندگانشان درراستای برآورده نمودن آمال و آرزوهای چند ساله اشان که همانا تامین حداقل های رفاه، آسایش ومعیشت بخشی از آن است ضعیف عمل کر ده اند .

با این اوصاف باز هم صبر پیشه کرده وزبان به کام کشیده اند ، موسم انتخابات که فرا می رسد باز هم به امید دمیدن هوای تازه به زندگیشان به پای صندوق رای رفته ونماینده انتخاب می کنند. نمایندگان آنها هم باید با درک این شرایط و  با اشراف به  حداقل وظایف خود ،در راستای ادای دین خود نسبت به آنان گام برداشته و در مسیر باز نمودن  گره های متعدد موجود درزندگی مردم حرکت کنند نه اینکه با اقدامات و رفتارهای سطحی نمک بر زخم مردم بپاشند.

قرار نیست برخی افراد با استفاده از ظرفیت رای مردم ،بزرگ شوند ،شخصیت اجتماعی وسیاسی بیابند ،برای خودشان کسی شوند، اما حتی در قبال انجام وظیفه ای که بخاطر آن انتخاب شده اند بر سر مردم منت بگذارند ،نزاع راه بیاندازند و حتی برای اثبات  این انجام وظیفه به مناظره بپردازند !

درست مثل همین یک قلمی که این روزها در شهرستان دهلران به وقوع پیوسته است . عضو شورای شهری که از مردم رای گرفته ،نماینده شده تا به مسایل ومشکلات شهرکه از اصلی ترین وظایف اوست رسیدگی نماید ،می گوید که همه امورات صورت گرفته دراستای عمران وزیباسازی شهرکار شورا وشهردرای است ! اگر این وظیفه شمانیست ،پس وظیفه کیست ؟

از سویی دیگر، نماینده همین شهرستان درمجلس شورای اسلامی اعلام می کند که اقدامات صورت گرفته در شهر دهلران کار نماینده مجلس است. ایشان هم نماینده مردم است و وظیفه دارند درراستای بهبود شرایط زندگی شهروندان حوزه انتخابیه اش به هرطریق ممکن از لابیگری گرفته تا چانه زنی ،اعتبار و تجهیزات جذب نماید .

وقتی کار  براساس وجدان کاری ودرراستای انجام وظیفه  نباشد وقتی شعاری وبرای جذب رای باشد ،نتیجه این خواهد شد که دو نماینده مردم با شرح وظایف مشخص رودرروی هم قرار می گیرند و کارهای همدیگر را به اسم خود به مردم معرفی می کنند و کار تا جایی بیخ می کند که به خطبه نماز جمعه و مناظره و...کشانیده شود.

عضو شورای شهر دهلران روز جمعه بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر گفت : 2میلیارد و 500 میلیون ریال برای تغییر و بازسازی میدان انقلاب گذاشته شده که در آینده نزدیک به پیمان خواهد رفت.پیاده رو سازی خیابان اصلی شهر، ایجاد پارک کنار گذر از دانشگاه آزاد تا میدان فتح المبین از دیگر پروژه هایی است که با با اعتباری که شورا و شهرداری جذب نموده است انجام می شود.

رحمان جابری اظهار کرد : بالغ بر 14 میلیارد ریال اعتبار هم کنون در حساب شهرداری می باشد و این اعتبار توسط شهردار و شورا جذب شده است و اگر کسی دیگر این ادعا را داشته باشد دروغی بیش نیست.درست نیست کسی که کاری انجام نداده و زحمتی نکشیده، زحمات دیگران را به نام خود ثبت کند.

به گفته وی مسئولان وقتی دفتر نفت و گاز غرب کشور به ایلام برده شد و نیروگاه برق دهلران به جای دیگر رفت سکوت کردند در حالی که باید برای مردم فریاد می زدند نه اینکه کار دیگران را به نام خود معرفی کنند.

تازه اینکه رحمان جابری نهایتا شادمهر کاظم زاده رابه مناظره فراخوانده تا ثابت کند این کارها کار وی نبوده است و فعلا دفتر نماینده شرکت یا عدم شرکت کاظم زاده را به مناظره اعلام نکرده است . البته دوستان شورا باید بدانند الان زمان مناسبی برای مناظره نیست ،مناظره ر ابه زمان تبلیغات انتخابات موکول کنید که آن روز محشر نمایندگان مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار