رئیس جهاد دانشگاهی قم با بیان اینکه برای اولین بار در کشور درمان از راه دور توسط جهاددانشگاهی راه اندازی شده است، افزود: می توان در استان بحث توریسم درمانی را راه اندازی کرد.
کد خبر: ۵۵۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 24 January 2018

به گزارش تابناک قم، محمد حیدری در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی از جوشش انقلاب است اظهار داشت: قبل از این چنین نهادی در کشور وجود نداشت و حتی در خارج کشور نیز شبیه به این وجود ندارد و در کشور هایی نیز که وجود دارد نهاد های دانش محور است و رویکرد دینی و فرهنگی مانند جهاد دانشگاهی ندارند‌ و بنا بر فرموده مقام معطم رهبری، جهاد دانشگاهی از معدود نهادهایی است که جوشش آن از انقلاب اسلامی بوده است.


وی در خصوص فعالیت های جهاد دانشگاهی نیز گفت: در جهاد دانشگاهی فعالیت های عمده و گسترده ای در حال انجام بوده و در بحث صنعت فعالیت های خوبی انجام شده است.


وی در خصوص فعالیت های جهاد دانشگاهی استان قم نیز گفت: در استان قم نیز جهاد دانشگاهی ۱۵سال است که تشکیل شده و ۱۲ سال به صورت تخصصی فعالیت های پزشکی را انجام میدهد و البته غیر از کار های پزشکی نیز توان انجام کار ها را داریم و با توجه به توانایی ها و استعدادهایی که وجود دارد میتوانیم حتی اگر دانش آن را نیز در اختیار نداشته باشیم، آن را توسط گروه های پژوهشی کسب کنیم و فعالیت ها را انجام دهیم.


رییس جهاد دانشگاهی استان قم ادامه داد: در بحث درمان ناباروری که استان قم در آن تخصصی فعالیت میکند، هم کارهای درمانی و هم فعالیت های تحقیقاتی انجام میگیرد و مرکز ناباروری قم جزء ده مرکز برتر کشور است و امکان توسعه فعالیت ها وود دارد، اکنون چهار درصد از بیماران ما غیر ایرانی و ۴۰درصد از بیماران از استان های دیگر هستند.


حیدری با بیان اینکه برای اولین بار در کشور درمان از راه دور توسط جهاددانشگاهی راه اندازی شده است، افزود: می توان در استان بحث توریسم درمانی را راه اندازی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار