فرماندار شهرستان گرمی گفت:‌ در صورت وجود ساختمان‌های راکد دولتی در شهرستان گرمی، این ساختمان‌ها به کتابخانه عمومی واگذار می‌شود تا از این فضاها برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان استفاده شود.
کد خبر: ۵۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 30 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: باید برای توسعه فضا کتابخانه‌ای و نیز گسترش فرهنگ مطالعه در شهرستان گرمی جلب مشارکت‌های خیران در امر احداث ساختمان کتابخانه عمومی گرمی مد نظر مسئولان و متولیان امر باشد.

وی تصریح کرد: وضعیت کتابخانه عمومی گرمی مطلوب نبوده و با اعتبارات قطره چکانی امکان حل مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمی که در سالیان مدید گذشته بر روی هم انباشته شده وجود ندارد و باید با اهتمام و اراده اداره کل کتابخانه‌های استان و جلب مشارکت خیران، ساختمان کتابخانه عمومی شهرستان گرمی احداث شود.

رحیمی‌زاد با بیان اینکه ترویج و توسعه فهنگ مطالعه در جامعه زمینه ساز رشد و توسعه آن می‌شود، افزود: در این مسیر تلاش می کنیم تا با توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در این زمینه گام برداریم به طوری که آمادگی داریم تا در صورت وجود ساختمان‌های راکد دولتی در شهرستان گرمی، این ساختمان‌ها به کتابخانه عمومی واگذار شود تا از این فضاها برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان استفاده شود.

فرماندار شهرستان گرمی در مورد تامین بخشی از اعتبارات احداث کتابخانه عمومی شهرستان گرمی قول مساعد داد و بیان کرد:‌ امیدواریم با مساعدت مسئولان و خیران بتوانیم هر چه زودتر شاهد احداث و راه‌ندازی این مرکز فرهنگی در شهرستان گرمی باشیم.

در این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز گفت: متاسفانه پشتیبانی مناسبی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمی نشده است و با وجود جلسات و مصوبات متعدد انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمی، سالیان سال است که کتابخانه عمومی گرمی فاقد ساختمان است و در مجموعه اداره ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

رباب عزیزخانی اظهار کرد: انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان شهرستان گرمی وبه ویژه فرمانداری اهتمام و همکاری و مشارکت جدی در زمینه احداث و راه‌اندازی این کتابخانه داشته باشند تا بتوانیم مردم منطقه را از خدمات این مرکز بهره‌مند کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار