رئیس بنیاد مسکن شادگان:
رئیس بنیاد مسکن شهرستان شادگان گفت: ۹ هزار جلد سند مالکیت منازل روستایی شهرستان شادگان با همکاری ثبت اسناد و املاک در این شهرستان صادر و به متقاضیان واگذار شد.
کد خبر: ۵۴۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 07 January 2018

سید محمد موسوی پیش از ظهر امروز در آئین واگذاری اسناد مالکیت منازل روستایی در شهرستان شادگان اظهار کرد: صدور سند مالکیت منازل روستایی یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن است که در این زمینه ۹ هزار جلد سند مالکیت منازل روستایی شهرستان شادگان با همکاری ثبت اسناد و املاک در این شهرستان صادر و به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: صدور سند مالکیت ۹ هزار فقره به واحدهای مسکونی روستاهایی که دارای طرح هادی مصوب و در محدوده مشخص بافت روستایی قرار داشتند با قوت انجام شد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان شادگان ادامه داد: از مزایای طرح صدور سند مالکیت روستایی وسعت بخشیدن به مالکیتهای مسکونی و تجاری واقع در بافتهای مسکونی روستاها و ایجاد انگیزه برای سرمایه ‌گذاری در روستاهاست.

وی با اشاره به صدور سند مالکیت در روستاها، افزود: به منظور رسمیت بخشیدن به مالکیت روستاییان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شادگان از طریق الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در راستا صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی بنام صاحبان آن اقدام می‌کند.

موسوی بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به عنوان متولی امر مسکن روستایی با همکاری سیستم بانکی تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند.

 

منبع: مهر

برچسب ها: بنیاد مسکن ، شادگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار