معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری همدان از اتمام پروژه میدان رسالت تا 15 روز دیگر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 29 June 2015

معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری همدان گفت: خوشبختانه پروژه میدان رسالت تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها 15 روز تا پایان این طرح باقی‌مانده است.

به گزارش ایسنا؛ "عباس صوفی" با تاکید بر اینکه تصادفات در میدان رسالت به صورت چشمگیری کاهش یافته، اظهار کرد: در حال حاضر طرح میدان رسالت کامل نشده اما با این وجود شاهد کاهش مشکلاتی از جمله تصادفات در این بخش هستیم.

وی اضافه کرد: در طرح میدان رسالت دو ورودی و خروجی مهم از جمله کوی محمدیه و روستای فقیره و خروجی شهرک امیرکبیر و کوی چمران که دائم با یکدیگر تداخل داشتند و در گذشته تنها با چراغ راهنما مدیریت می‌شد در حال حاضر به خوبی تفکیک شده است.

صوفی با اشاره به مزایای طرح میدان رسالت تصریح کرد: از جمله مزایای این طرح قرار دادن پایانه‌هایی برای مناطق شهرک امیرکبیر و کوی چمران و روستاهای اطراف و استانداردسازی و نظم‌ بخشیدن به فضا از لحاظ ترافیکی است.

وی در بخش دیگری به خیابان طالقانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری به صورت ویژه و با تاکید شورا درصدد تملک خانه‌های باقی‌مانده در خیابان طالقانی بوده که امسال شاهد باز شدن این محور خواهیم بود.

صوفی افزود: در چهار راه فرهنگ نیز به منظور ایجاد آرامش ترافیکی چراغ راهنما نصب شده که در آینده‌ای نزدیک با انجام تملک‌ها توسط شهرداری منطقه دو، شاهد تحولاتی در این محور هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار