مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از استقرار پایه دوازدهم برای اولین بار در کشور از سال آینده خبر داد و گفت: این مسئله آموزش و پرورش را با چالش فضا، نیرو و تجهیزات مواجه کرده است.
کد خبر: ۵۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 27 December 2017

  جعفر پاشایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اجرای نظام جامع برنامه‌ریزی آموزش و پرورش از بحث شتاب بخشی به سوادآموزی بی‌سوادان 10 تا 49 سال استان خبر داد و اظهار داشت: برابر با سرشماری سال 95 وضعیت سوادآموزی استان مطلوب نبود و سعی داریم گام ‌های موثری برای حل این مسئله برداریم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فشرده این دستگاه نسبت به شیوع آسیب‌های اجتماعی بویژه معضل اعتیاد توضیح داد: نسبت به شیوع اعتیاد در مدارس استان آذربایجان‌شرقی با کمترین میزان شیوع در جایگاه آخر یعنی 31 کشور قرار دارد.

پاشایی از اجرای برنامه‌هایی مثل آموزش حقوق شهروندی با همکاری شهرداری، توسعه مهارت های زندگی و ایجاد آمادگی برای تبریز 2018 یاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از استقرار پایه دوازدهم برای اولین بار در کشور از سال آینده خبر داد و گفت: این مسئله آموزش و پرورش را با چالش فضا، نیرو و تجهیزات مواجه کرده است؛ البته با توجه به پیش‌بینی‌هایی که داشتیم در استان کمترین نارسایی را در این زمینه احساس می‌کنیم.

این مسوول در عین حال خاطرنشان کرد: هفته گذشته اجلاس دو روزه مدیران و روسای آموزش و پرورش را برگزار کردیم تا مدیران مدارس بتوانند سه عنصر فضا، نیروی انسانی و تجهیزات را مدیریت کرده و تحت کنترل درآورند.

وی با بیان اینکه اگر بدون برنامه حرکت کتیم از اول مهر دچار مشکل می شویم، افزود: در هفته جاری پروسه امتحانات دی ماه در حال انجام است تا به شکل مطلوبی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :