مدیر امور آب و فاضلاب شهر روانسر گفت: ایستگاه پمپاژ آب سراب روانسر بازسازی و تجهیز خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 25 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛غفار صالحی با اشاره به اینکه آب شرب شهر روانسر تنها از طریق چاهها در حومه بله زین تامین می شود، اظهار داشت: ایستگاه پمپاژ سراب روانسر چندین سال است که از مدار بهره برداری خارج گردیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر روانسر از تلاش برای بازسازی ایستگاه پمپاژ سراب روانسر خبر داد و افزود: بازسازی و تجهیز این ایستگاه در دستور کار قرار دارد.

صالحی تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی و تجهیز ایستگاه پمپاژ سراب روانسر از محل اعتبارات تبصره ۳ تأمین می‌شود.

وی به بحران و اختلال کوتاه مدت در سیستم شبکه‌های آب به علت وقوع زلزله و تخریب در بخش‌هایی از استان اشاره کرد و گفت: به منظور مدیریت بحران در حوادث احتمالی نظیر زلزله و... شهر روانسر نیاز به محل تامین آب جایگزین دارد.

صالحی تصریح کرد: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان از تاسیسات پمپاژ سراب روانسر بازدید به عمل آوردند و بر لزوم بازسازی این ایستگاه تاکید شد.

وی گفت: هم اکنون در حال انجام مطالعات طرح هستیم تا با هماهنگی فرماندار روانسر و اعضای شورای اسلامی شهر روانسر، بازسازی و تجهیز و راه اندازی مجدد این ایستگاه و ساختمان سرایداری و سیستم گندزدایی آب در سراب روانسر را عملیاتی کنیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار