در راستای تنظیم بازار
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای کنترل قیمت بازار و رفاه حال مردم روزانه 15 تن تخم مرغ در سطح استان و شهرستان‌های تابعه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 24 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، سیدمنصور حاج‌سیدجوادی در جلسه کمیته تنظیم بازار تخم‌مرغ که با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این میزان تخم‌مرغ شامل 6 هزار و 600 شانه است که روزانه در تعاونی‌های مصرف و فروشگاه سطح استان توزیع می‌شود.

وی قیمت هر شانه تخم‌مرغ برای مصرف‌کنندگان را  12 هزار و 600 تومان  اعلام کرد و گفت: این طرح از روز یکشنبه سوم دی ماه سال جاری در سطح استان آغاز شده و شهروندان می‌توانند تخم‌مرغ مورد نیاز را در راستای از مراکز تعیین شده تهیه کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بالا رفتن قیمت نهاده‌ها، کاهش تولید و بالا رفتن مصرف تخم‌مرغ در فصل سرما را از دلایل افزایش قیمت تخم‌مرغ در چند روز اخیر عنوان کرد.

حاج‌سیدجوادی یادآور شد : با نزدیک شدن به پایان سال، مصرف تخم‌مرغ برای مصارف فرآوری و شیرینی افزایش می‌یابد که باید در این راستا چاره‌ای اندیشیده شود.

گفتنی است، هم‌اکنون در سطح استان 64 واحد مرغداری تخم‌گذار فعالیت دارد که از این واحدها سالیانه بیش از 70 هزار تن تخم‌مرغ تولید می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار