رييس پليس آگاهي استان اصفهان خبر داد:
تابناک: رييس پليس آگاهي استان اصفهان اعلام كرد: با تلاش كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان اصفهان، دو نفر كه به صورت غير مجاز اقدام به قطع درختان بلوط كرده و پس از تبديل به ذغال آنها را به فروش مي رساندند، دستگير شدند.
کد خبر: ۵۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 28 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ خسروي اظهار كرد: در پي كسب خبري مبني بر اينکه افرادي فرصت طلب در محدوده پل قره استان چهارمحال و بختياري اقدام به قطع درختان بلوط كرده و چوب ها را به شهرستان خميني شهر منتقل و پس از تبديل چوب ها به زغال آنها را در بازار داخلي به فروش مي‌رسانند، موضوع در دستور کار كارآگاهان اين اداره قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پس از انجام تحقيقات وسيع و اطمينان از درستي موضوع، با هماهنگي مقام قضايي و با همکاري کارشناسان اداره منابع طبيعي استان اصفهان و عوامل پليس آگاهي شهرستان خميني‌شهر در يك عمليات غافلگيرانه از انبار نگهداري چوب‌ها بازرسي به عمل آوردند.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد: در نتيجه اين عمليات، بيش از 90 تن چوب بلوط و بيش از سه تن زغال بلوط به ارزش تقريبي يك ميليارد ريال كشف شد.

سرهنگ خسروي خاطرنشان كرد: در اين زمينه دو نفر متهم، اهل و ساکن کوشک دستگير و با تشکيل پرونده براي ادامه مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار