رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از اجرای طرح نظارتی ویژه اقلام مصرفی در شب یلدا از تاریخ 26 آذرماه توسط این سازمان خبرداد.
کد خبر: ۵۴۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 20 December 2017
 بهرام جباری با اعلام این خبر گفت: هم اکنون بازرسان این سازمان با نظارت و بازرسی‌های پی در پی و منظم همه روزه در میادین میوه و تره‌بار حضور یافته‌اند و قیمت‌ها را مورد بررسی و رصد قرار می‌دهند.
 
وی افزود: بازرسان این سازمان در مراکز عرضه آجیل و خشکبار و شیرینی حضور یافته و چگونگی فعالیت‌های آن‌ها را اعم از ارائه فاکتور، گرانفروشی و عدم درج قیمت رصد می‌کنند.
 
جباری با بیان این‌که سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای اجرای طرح نظارتی شب یلدا آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: هم اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان قیمتگذاری انواع اقلام شب یلدا را مانند هندوانه، انواع میوه، آجیل و شیرینی انجام داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون گشت‌های مشترکی با همکاری تعزیرات حکومتی استان و همچنین با حضور صدا و سیما در سطح شهر در حال انجام است. علاوه بر آن مردم در ایام طرح نظارتی شب یلدا می‌توانند در صورت شکایت از واحدهای عرضه آجیل و یا میادین میوه و تره‌بار با شماره تلفن 124 تماس گرفته و یا به صورت حضوری و کتبی نسبت به ارائه شکایت خود اقدام کنند.
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: شب یلدا ، طرح نظارتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار