استاندار اردبیل از اعمال معافیت‌های مالیاتی در شهرک‌های صنعتی برای واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 28 June 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در بازدید از واحد تولیدی آسانسور رحیم‌زاده در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار داشت: با معافیت‌های مالیاتی و در نظر گرفتن مشوق‌های حمایتی از تولیدکنندگان و صنعتگران استان‌های محروم و شهرک‌های صنعتی واقع در این استان می‌توانیم توسعه همه‌جانبه را شاهد باشیم.

وی افزود: با تأمین اعتبار از طریق صندوق توسعه ملی و بانک‌های عامل با نرخ سود پایین به سهولت می‌توانیم از واحدهای تولیدی که با مشکلات سرمایه در گردش یا تأمین نقدینگی روبه‌رو هستند بهره گرفته و زمینه رونق تولید و اشتغال را در این واحدها فراهم کنیم.

استاندار اردبیل با تأکید بر حمایت جدی مسئولان استان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، بیان کرد: آمادگی داریم در همه مناطق استان به ویژه با اولویت شهرک‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی و کمک‌کار فعالان این بخش باشیم.

به گزارش فارس؛ خدابخش در بازدید از واحد تولیدی آسانسور رحیم‌زاده در حالی در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت که صنایع آسانسور رحیم‌زاده با بهترین مواد اولیه اقدام به تولید آسانسور برای واحدهای تجاری، مسکونی و خدماتی می‌کند که ظرفیت تولید این کارخانه ماهانه 120 کابین است که با اشتغالزایی 67 نفر به صورت مستقیم و 70 نفر به صورت غیرمستقیم فعالیت می‌کند.

سرمایه‌گذار این پروژه از استاندار اردبیل خواست تا با اعطای تسهیلات بانکی آن هم با نرخ سود پایین نسبت به تکمیل این واحد کمک شود تا ظرفیت اشتغال تا دو برابر تا یک سال آینده افزایش یابد.

وی همچنین خواستار اعمال معافیت‌های مالیاتی و پرداخت تسهیلات کم بهره به این مجموعه تولیدی شد و خرید یک دستگاه لیزر به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون توان برای انجام برش‌ها در این واحد صنعتی را از استاندار اردبیل و مسئولان خواستار شد.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: هنوز صندوق توسعه ملی در سال جدید هیچ تسهیلاتی را پرداخت نکرده است.

سید حامد عاملی افزود: در پرداخت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی آنها را به بانک‌ها معرفی می‌کنیم تا بر اساس اولویت نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شود.

در این بازدید مسئولان بانک صادرات استان قول دادند تا در پرداخت سرمایه در گردش و طرح‌های توسعه‌ای این واحد تولیدی اقدام جدی و اساسی را انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار