رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس در آیین گشایش جشنواره بین المللی هنرهای زیبای جوانان جهان اسلام گفت: شیراز پایتخت جریان احساس و تمدن و عاطفه جهان بشری است.
کد خبر: ۵۴۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 18 December 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:محمد کرم اللهی در این مراسم که به میزبانی حوزه هنری فارس برگزار گردید اظهار داشت: زیباترین زیبایی در شخصیت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم قابل مشاهده است.

وی افزود: تربیت زنان و مردان دانا نشانه خلق زیبایی هاست بدینوسیله ایشان چراغ راه آینده را به دیگران نشان دادند تااین چراغ ها آینه تمام نمایی باشد از هرآنچه می خواهیم و می توانیم باشیم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: به این اعتبار می توان گفت شما هنرمندان کاری بس الهی می کنید و در سنگر حق طلبی و حق جویی زیبایی آفرین و چلودار هستید پس باید گفت شما نمونه اید.

وی گفت: امروز از کشورهای مختلف جهان اسلام با هرنگاهی میهمانانی به شیراز آمده اند. به شما خیرمقدم می گوییم و شما را در بالاترین نقطه احترام می گذاریم. امیدواریم لحظات خوبی در کنار یکدیگر داشته باشیم و دنیا را از دریچه ی چشم هم ببینیم.

کرم اللهی گفت: خدا را سپاسگزاریم که در سایه نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران شرایطی فراهم آمده تا من و تو ما شویم و با هم بودن را تجربه کنیم به همین دلیل این روز را روز مبارکی می دانیم که میهمانان جوان کشورهای مسلمان گرد هم آمده اند و امیدواریم بهترین یادها و خاطره ها را توشه خود کرده و با خویش به یادگار ببرند.

در این آیین رضایی معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز در سخنانی از روند انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام سخن گفت و اظهار امیدواری کرد نتایج مثبت این رویداد همچنان مستمر باشد.

جشنواره بین المللی هنرهای زیبای جوانان جهان اسلام تا ۲۸ آذرماه در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار