رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه عزم دستگاه قضا برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر راسخ است، گفت: بیشترین احکام اجرایی در مورد مبارزه با مواد مخدر بوده است و کمترین میزان عفو هم مربوط به همین پرونده‌ها می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 28 June 2015
حجت‌الاسلام علی مظفری در مراسم امحای مواد مخدر که همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در آموزشگاه تخصصی ثامن الائمه ناجا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در قانون جدید آیین دادرسی مدنی که اجرای آن از ابتدای تیر ماه جاری آغاز شده است، برای رسیدگی دقیق‌تر به پرونده‌های حوزه مواد مخدر تعدادی قاضی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در قانون جدید آیین دادرسی مدنی دقت در رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با مواد‌مخدر چند برابر می‌شود و شاهد برخورد جدی با قاچاقچیان و مافیاهای مواد مخدر خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: سازمان‌های حقوق بشری بدانند، در جمهوری اسلامی آن میزان که در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و رعایت حقوق مردم، حکم اعدام برای قاچاقچیان صادر می‌شود، در هیچ جای دنیا به این میزان حکم صادر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع امنیت جامعه مربوط به حکومت، یک قشر خاص و دستگاه اجرایی نیست، بلکه به آحاد مردم ارتباط دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی هر زمان که نتوانسته اند در عرصه نظامی به اهداف شوم خود برسند، در حوزه‌های فساد اجتماعی ورود پیدا کرده‌اند.

مظفری با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمندترین عنصر در یک جامعه است، گفت: شعار معتاد بیمار است نباید منجر به دید ترحم‌انگیز و گسترش اعتیاد شود چرا که اگر معتاد نباشد، توزیع مواد مخدر با مشکل مواجه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار