کد خبر: ۵۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 27 June 2015
اداره کل بهزیستی استان البرز با همکاری خانه عکاسان البرز نسبت به برگزاری جشنواره ملی عکس طبیعت با عنوان «جلوه های بهشت» اقدام کرده است.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز، جشنواره ملی عکس طبیعت «جلوه‌های بهشت» با صدور فراخوان و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، از عکاسان آماتور و حرفه‌ای برای به تصویر کشیدن زیبایی‌های طبیعت بکر ایران زمین، از دریای نیلگون خلیج فارس تا کرانه‌های خزر دعوت به عمل آورده است.

بر اساس این گزارش، کلیه آثار ارسالی به این جشنواره ملی که با هدف پیوند هنر و امور بشر دوستانه برگزار می‌شود، با برپایی نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفته و عکس‌هایی از طبیعت و چشم‌اندازهای غیر شهری مناطق مختلف ایران را به نمایش می‌گذارد.

در این راستا آثار برگزیده و منتخب جشنواره ملی عکس طبیعت (جلوه‌های بهشت) پس از برگزاری مراسم اختتامیه که با حضور مقامات ملی و استانی و جمع کثیری از هنرمندان و هنردوستان همراه خواهد بود، به حراج گذاشته خواهند شد تا منافع مادی حاصل از آن صرف امور خیریه و رسیدگی به مشکلات و نیازهای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان البرز شود.
شرکت در مسابقه عکس «جلوه‌های بهشت» برای تمام هنرمندان و علاقمندان آزاد است و هر عکاس می‌تواند پس از ثبت نام اینترنتی در درگاه الکترونیکی این جشنواره ملی، حداکثر 11 قطعه عکس به صورت سیاه و سفید یا رنگی ارسال نماید، ضمن آن که فایل خام تصاویر ارسالی برای دبیرخانه جشنواره باید نزد شرکت کننده نگهداری شود تا در صورت نیاز، تحویل هیئت داوران شود.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مستقر در سازمان بهزیستی استان البرز به پنج برگزیده نهایی که با ارزیابی و قضاوت هیئت داوران انتخاب و معرفی می‌شوند، لوح زرین و سکه تمام بهار آزادی اهداء خواهد شد، ضمن آن که تصاویر منتخب در قالب کارت پستال و با تیراژ بالا منتشر شده و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 5 مرداد ماه سال جاری اعلام شده که داوری و انتخاب عکس‌های برگزیده نیز تا 12 مرداد ماه زمان می‌برد و در نهایت، 14 مرداد روز اعلام و معرفی 5 اثر برگزیده نهایی است.
محمدرضا جهانشاهلو دبیر و فرید ثانی، بردیا سعادت و علی اکبری هیئت داوران جشنواره ملی عکس طبیعت «جلوه‌های بهشت» هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن 32554673-026 تماس حاصل فرمائید. ضمنا برای ارسال آثار به سایت www.artalborziha.ir مراجعه کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار