سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ترامپ به‌منظور سرپوش نهادن بر شکست‌های اخیر از جبهه مقاومت سفارتخانه آمریکا را به بیت‌المقدس منتقل می‌کند ولی بیت‌المقدس بخش جدائی ناپذیر فلسطین است.
کد خبر: ۵۳۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 09 December 2017
سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  تابناک افزود:بیت‌المقدس بخش جدائی ناپذیر فلسطین است و انتقال سفارتخانه آمریکا از تل‌آویو به شهر قدس، نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی است.

وی خاطر نشان کرد:شهر بیت‌المقدس جزء مناطق مهم مسلمانان است و انتقال سفارتخانه آمریکا از تل‌آویو به این شهر، احساسات مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند و عواقب خطرناکی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: ترامپ بر این موضوع واقف است که این انتقال در تضاد با قطعنامه های بین‌المللی است، وبه همین جهت ترامپ عنوان کرده، ایالات متحده همچنان به راه حل ایجاد دو کشور مستقل پایبند خواهد ماند.

جاسمی  تاکید کرد: آمریکا سرمایه‌گذاری فراوانی کرد تا با ایجاد داعش تمرکز کشورهای مسلمان را از مسئله فلسطین بردارد ولی با پایان داعش، همچنان فلسطین مسئله اول جهان اسلام خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به دنبال مشروعیت بخشیدن به اقدامات غاصبانه رژیم صهیونیستی است ولی مسلمانان جهان، اجازه این کار را نخواهند داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار