کد خبر: ۵۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 27 June 2015
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه خودروی سواری 206 در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران دچار سانحه آتش سوزی شد و در شعله های آتش سوخت.

جلال ملکی افزود: در ساعت 2:25 بامداد امروز سانحه آتش سوزی یک خودروی سواری 206 در پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی در خیابان نبرد خیابان مسلم جنوبی به سامانه 125 اعلام شد و در این ارتباط ماموران آتش نشانی بلافاصله به این محل اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه یک خودروی سواری 206 در قسمت پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه 11 واحدی بدلایل نامعلوم دچار آتش سوزی شد و بر اثر شعله های آتش دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود.

ملکی با بیان اینکه بر اثر دود گرفتگی در طبقات تعدادی از ساکنان این ساختمان مسکونی در طبقات محبوس شده بودند افزود: گروهی از آتش نشانان اقدام به خاموش کردن آتش کردند و گروهی دیگر برای نجات افراد گرفتار شده وارد عمل شدند و موفق شدند 20 نفر از افراد گرفتار شده را نجات دهند.

وی گفت: تکنیسین های اورژانس تهران شش زن و یک مرد که دچار دودزدگی و شوک شده بودند را در محل مداوا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان در این حادثه دو دستگاه خودروی سواری 206 و یک دستگاه خودروی ال 90 را قبل از سرایت آتش از محل آتش سوزی خارج و پس از ایمن سازی و تخلیه دود در ساعت 3:12 بامداد به این عملیات پایان دادند.

علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار