ارزیابی اولین دوره جایزه تعالی صنعت گاز طی روزهای 4 و 5 آذر ماه از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بعمل آمد.
کد خبر: ۵۳۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 02 December 2017
به گزارش تابناک تبریز ، بر اساس این ارزیابی طی برنامه ریزی بعمل آمده ارزیابان بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM ، در قالب 10 جلسه و در مجموع 120 نفر ساعت اقدام به انجام فرآیند ارزیابی و اجماع داخلی نمودند.
بر اساس این گزارش جلسه اختتامیه و فرآیند ارزیابی رأس ساعت 16.30 روز یکشنبه برگزار و ارزیابان ضمن تشکر و قدردانی از شرکت گاز بابت حضور و همراهی در فرآیند ارزیابی به ارائه گزارش بازخورد پیرامون مفاهیم بنیادین پرداختند.
در جلسه افتتاحیه این ارزیابی علی اصغر تندرو ارزیاب ارشد این تیم ضمن معرفی اعضای تیم حیدری ، افشاری ، آرضی و کرمانی که همگی دارای سوابق صنعتی، مدیریتی و تعالی هستند به تشریح چگونگی ارزیابی طی دو روز استقرار در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پرداخت و افزود : هدف از این جایزه رشد و بهبود و توسعه تعالی در شرکت های گاز استانی در مجموعه شرکت ملی گاز ایران است .
وی افزود :  امیدواریم این ارزیابی ها فضایی برای تبادل تجربیات موفق برای شرکت های استانی و تشویق ایجاد نماید.
در ابتدای جلسه افتتاحیه مدیرعامل شرکت گاز استان با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان گفت  : در موقعیت استراتژی شرکت گاز استان یک شرکت رو به رشد و توسعه ، به همراه با ثبات ارزیابی شده است از اینرو هدف ما از شرکت در جایزه تعالی کسب رتبه و مقام نیست بلکه شناخت نقاط قوت و ضعف در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه به مشترکین است .
وی بر استقرار مدل تعالی سازمانی در فرایندهای جاری شرکت و دستیابی مؤثرتر در نتایج تأکید کرد و افزود : امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده بنمائیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار