برخی از آثار گردشگری و تفریحی استان همدان در ایام ماه مبارک رمضان آماده بازدید شبانه روزه داران است.
کد خبر: ۵۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 26 June 2015
استان تاریخی و تفریحی همدان با داشتن یک هزار و 800 جاذبه تفریحی و گردشگری همواره نقش مهمی در صنعت گردشگری داشته و دارد.

به گزارش ايرنا، اولین ماه فصل تابستان در حالی از راه رسید که با ماه مهمانی خدا ماه مبارک رمضان همزمان شده است اما این امر موجب نشده است که مسوولان از توجه به گردشگری غفلت کنند و به این دلیل طرح گردشگری شبانه اماکن تفریحی توسط میراث فرهنگی آغاز شده است.

در طرح گردشگری شبانه اماکن که برای دومین سال متوالی در استان همدان اجرایی می شود برخی از اماکن تفریحی استان تا پایان ماه مبارک رمضان آماده بازدید از عموم مردم استان و گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: برخی از آثار گردشگری و تفریحی این استان در ایام ماه مبارک رمضان آماده بازدید شبانه روزه داران است.

ریحان سروش مقدم افزود: علاقمندان به گردشگری که در ایام ماه مبارک رمضان به دلیل روزه داری و گرمی هوا نمی توانند از این آثار دیدن کنند پس از افطار و از ساعت 22 تا 23:30 شب می توانند از آثار تعیین شده در استان دیدن کنند.

وی اضافه کرد: آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر ، حمام حاج آقا تراب نهاوند، خانه مسعودی تویسرکان و موزه لطفعلیان ملایر آثاری هستند که برای گردشگری شبانه انتخاب شدند.

سروش مقدم هدف از اجرای این طرح را توسعه صنعت گردشگری در استان عنوان کرد و گفت: سال گذشته گردشگران و مردم همدان استقبال خوبی از این طرح داشتند.

بازدید از آثار تاریخی همدان در فصل تابستان تا 21 شب است که با اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان امکان بازدید شبانه از اماکن فراهم شده است. 

تعداد بازدید کنندگان از اماکن تاریخی و تفریحی همدان در ایام نوروز امسال 734 هزار و 703 نفر بود.

استان همدان یک هزار و 800 آثار تفریحی و تاریخی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار