فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از شناسايی و انهدام باند سارقان احشام و كشف ۲۳ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ 29 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: عبدالعظیم انصاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت احشام در جهرم، شناسایی و دستگیری باند سارقان در دستور کار کارآگاهان مبازره با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس‌از اینکه محرز شد اکثر سارقان شیوه و شگرد مشابهی دارند مأموران پلیس آگاهی موفق شدند با انجام تحقیقات و شگردهای خاص پلیسی 3 نفر از سارقان احشام که متواری بودند، شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان کرد: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی در باز جویی فنی و تخصصی، متهمان به ۲۳ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه همه مالباختگان شناسایی و تلاش برای مالخران احتمالی کماکان ادامه دارد، بیان کرد: پرونده پس از تکمیل به دادسرا ارسال و سارقان با قرار صادره روانه زندان شدند.

انصاری در پایان به شهروندان توصیه کرد عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی در نگهداری احشام از عواملی است که بسترساز وقوع سرقت از دامداری‌ها می‌شود که لازم است شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت‌های مشابه، توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار