«عموهای فیتیله‌ای» روز شنبه (یازدهم آذر) در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب برای کودکان برنامه اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 29 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سید پیمان حقیقی مسئول برگزاری جشن «عموهای فیتیله‌ای» ، با اشاره به زلزله شدید در منطقه سرپل ذهاب، گفت: متاسفانه بزرگی زلزله به حدی بود که خسارت های مالی و جانی فراوانی در منطقه برجای گذاشت.

وی افزود: در این بین کودکان منطقه برای اولین بار زلزله را تجربه کردند که تجربه تلخی هم برای آنها به یادگار ماند و این حادثه تاثیرات روحی و روانی مخربی برای آنها برجای گذاشت.

حقیقی تصریح کرد: در همین راستا تلاش داریم تا با اجرای برنامه مفرح برای کودکان زلزله زده اندکی از آلام آنها بکاهیم و روحیه آنها را تقویت کنیم که در همین راستا موسسه فرهنگی و 

هنری گنجینه میراث جاویدان با همکاری موسسه خیریه مهرگان جشن عموهای فیتیله‌ای را در منطقه زلزله زده سرپل‌ذهاب برگزار می‌کند.

حقیقی تصریح کرد: این جشن ساعت 10 صبح روز شنبه (یازدهم آذرماه) در محل پارک "نشاط" سرپل ذهاب برگزار می‌شود و در این جشن در کنار برنامه‌ای که برای تمام کودکان رایگان است، عروسک و شیر نیز بین کودکان زلزله‌زده توزیع می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری "جنگ شادی" در سالن ورزشی آزادی شهر صحنه خبر داد و اظهار کرد: با همکاری شورای شهر صحنه و مجتمع ذوب آهن و نورد شهدای کرمانشاه جنگ شادی ساعت 16 روز شنبه (یازدهم آذرماه) در محل سالن ورزشی آزادی شهر صحنه برگزار می‌شود که تمام درآمد حاصل از آن نیز برای کودکان زلزله زده استان هزینه می‌شود.

حقیقی تصریح کرد: بلیت فروشی این جنگ شادی از امروز در شهر صحنه آغاز شده و در این برنامه خیرین نیز حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: افرادی که تمایل دارند قدم خیری برای کودکان مناطق زلزله زده بردارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 8892-1571-8610-6219 به نام موسسه خیریه مهرگان واریز کنند.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار